وبلاگ ما

وبلاگ ما

استاندار تهران:

دستگاه‌های اجرایی سقف زمان تصمیم‌گیری را کوتاه کنند

استاندار تهران با اعلام تدوین برنامه پنج ساله دستگاه های اجرایی این استان، گفت: این دستگاه ها باید سقف زمان تصمیم گیری را کوتاه کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ محسن منصوری در حاشیه نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران در امسال اظهار کرد: این جلسه به صورت ماهانه با حضور دستگاه‌های مرتبط در استان تهران برگزار می‌شود و از جمله جلسات مهمی است که مبنای طرح‌های توسعه‌ای استان قلمداد می‌شود.
وی ادامه داد: در این جلسه تدوین برنامه های کوتاه‌مدت و میان‌مدت دستگاه‌های اجرایی که پیش تر توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی انجام داده بود، مورد بررسی قرار گرفت تا بر اساس آن، تدوین برنامه پنج ساله دنبال شود.
استاندار تهران به جمع‌بندی مصوبات کارگروه زیربنایی هم اشاره کرد و گفت: مقرر شد مصوبات کارگروه زیربنایی پس از بررسی مورد تایید قرار گیرد، در این راستا ۶۰ طرح در کارگروه تصویب شده که عمدتا مربوط به بخش خصوصی است.
منصوری تصریح کرد: یکی دیگر از موضوعات جلسه امروز، احداث شهرک صنعتی ملارد بود که پس از جمع‌بندی مصوب شد اما فرصت ۱۰ روزه‌ای داده شد تا دستگاه‌ها پس از بررسی های کامل، ارزیابی خود را ارائه دهند.
وی خاطرنشان کرد: این موضوع ۱۳ سال به طول انجامیده و این در شرایطی است که باید پاسخ مردم داده شود و دستگاه‌ها بایستی سقف زمانی تصمیم‌گیری‌های خود را کوتاه کنند.
استاندار تهران اظهار داشت: تبیین موضوعات جاری از جمله هدفمند کردن ارز ترجیحی و مردمی سازی یارانه ها نیز در جلسه مورد بررسی قرار گرفت و آخرین نکات مطرح شد.
منصوری با اشاره به محدودیت منابع آب و آخرین میزان ذخایر سدها هم اظهار کرد: با توجه به محدودیت های پیش بینی شده در مورد گاز و برق در فصل گرم، مقرر شد دستورالعملی برای مدیریت و مصرف بهینه آب، برق و گاز به عنوان مصوبه شورای برنامه ریزی به خصوص برای دستگاه های پرمصرف تصویب شود.

نظرات

ارسال نظر
برای ارسال نظر ابتدا باید عضو سایت شوید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد سایت شوید در غیر این صورت اینجا را کلیک کنید