وبلاگ ما

وبلاگ ما

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد هاشمی:

آمادگی دانشجو معلم ها برای پیشگیری از مفاسد اخلاقی

160 دانشجو معلم در هفته نخست خرداد در کارگاه های پیشگیری رشد مدار از مفاسد اخلاقی و آسیب ها شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد هاشمی با اشاره به اینکه  آسیب­ ها با گسترش و تبدیل شدن به مسائل اجتماعی کیفیت زندگی بشر را دشوار می کنند، گفت: آموزش و ارتباط معلم­ ها با دانش ­آموزان مدارس، تاثیر زیادی در کنترل و کاهش مفاسد اخلاقی و جرایم در کشور دارد.

وی افزود: در این راستا دانشجویان رشته­ های مشاوره، روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه­ های فرهنگیان با حضور در کارگاه­ های آموزشی سه روزه با روش­ های پیشگیری رشد مدار از مفاسد اخلاقی در مدارس و ارائه خدمات آموزشی- مشاوره­ ای به نوجوانان آشنا شدند.

مدیر خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه­ ها، بهرمندی از پتانسیل و ظرفیت دانشجو معلمان و توانمند سازی افراد و جامعه ­ی جوان فرهنگی را از اهداف مهم اجرای این کارگاه دانست و بیان کرد: بیش از 160 دانشجو معلم استان ­های مرکزی، اصفهان، کرمان و گیلان در نخستین هفته خرداد، مهارت­ های برقراری ارتباط با دانش ­آموزان و رفع چالش ­های آن­ ها را یاد گرفتند.

وی درباره مباحث این کارگاه آموزشی اظهار کرد: مهارت­ های مسئله­ گشایی اجتماعی، ارتقای وابستگی ­های دوستی مثبت، یادگیری لذت بردن از خواندن، آسیب­ های فناوری­ های نوین و مقابله با آن از عنوان­ های مطرح شده در کارگاه برگزار شده در این چهار استان بود.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: کارگاه آموزش پیشگیری رشد مدار از مفاسد اخلاقی، آسیب­ها و جرایم در 12 استان دیگر در حال برگزاری است.

نظرات

ارسال نظر
برای ارسال نظر ابتدا باید عضو سایت شوید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد سایت شوید در غیر این صورت اینجا را کلیک کنید