وبلاگ ما

وبلاگ ما

اختتامیه "پویش ملی در بهشت" برگزار می‌شود

طی 2 ماه برگزاری پویش ملی در بهشت، بیش از 240 هزار نفر از دانشگاهیان در محورهای 6 گانه پويش ملی در بهشت شركت كردند.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان؛ مراسم اختتامیه "پویش ملی در بهشت" با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، معاونان و مديران ستادي نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و برخی از مسئولان دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های سراسر کشور، برگزیدگان پویش و تنی چند از اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

پویش ملی در بهشت طی دو نیم فصل با مشارکت دفاتر نهاد در دانشگاه‌های سراسر کشور از اواخر فروردین ۱۴۰۰ تا اوایل تیرماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

از بخش‌های این پویش می‌توان به جشنواره‌‌ها و برنامه‌های قرآنی، دوره‌های آموزش مجازی، مسابقات کتابخوانی، برنامه‌های مواسات و همدلی، تولیدات رسانه‌ای و هنری و کنشگری در فضای مجازی اشاره کرد که قابل ذکر است در این مراسم که به صورت محدود برگزار می‌شود، ضمن معرفی نفرات برگزیده و دفاتر برتر در هر بخش، از برخی آثار به انتخاب داوران نیز قدردانی صورت می‌گیرد.

شایان ذکر است طی ۲ ماه برگزاری پویش ملی در بهشت، بیش از ۲۴۰ هزار نفر از دانشگاهیان، اعم از اساتید، کارکنان و دانشجویان در محورهای ۶ گانه پويش ملی در بهشت شركت كردند و برنامه‌ها توسط ۵ عضو کمیته انتخاب برترین‌های پویش ملی در بهشت ارزیابی و داوری شدند و رتبه‌بندی منتخبان محورهاي اصلی پویش در دو بخش شركت‌كنندگان و برگزاركنندگان انجام شد.

مراسم اختتامیه "پویش ملی در بهشت" به دلیل محدودیت‌های کرونایی با تعداد محدودی از برگزیدگان برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان و برگزیدگان این پویش می توانند این مراسم را به صورت زنده از سایت اصلی مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان، حساب آپارات مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان و صفحه اینستاگرام مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان مشاهده کنند.

لازم به ذکر است که این برنامه روز یکشنبه ۱۷ مرداد از ساعت ۱۱ صبح در در سالن اجتماعات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

نظرات

ارسال نظر
برای ارسال نظر ابتدا باید عضو سایت شوید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد سایت شوید در غیر این صورت اینجا را کلیک کنید