وبلاگ ما

وبلاگ ما

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد هاشمی:

برگزاری دوره تکمیلی آموزش مشاورین و واسطین ازدواج

بیش از ۱۰۰ مشاور قبل از ازدواج و کارشناس خانواده در دوره تکمیلی آموزشی چهار روزه مشهد مقدس شرکت کردند.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد هاشمی در مراسم آغازین این دوره گفت: سامانه همرسان در راستای همسان گزینی اساتید، کارکنان و دانشجویان مجرد دانشگاه‌های کشور بر پایه واسط و مشاور راه‌اندازی شد.
وی با بیان بکارگیری هوش مصنوعی در این سامانه اظهار داشت: متقاضیان ازدواج با ثبت نام و پاسخ به ۸۰ سوال متناظر می‌توانند از بین افراد این سامانه همسان خود را جستجو و با مراجعه به کارشناسان، جلسات آشنایی را برگزار کنند.
مدیر خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به اینکه جوانان برای انتخاب آگاهانه و داشتن زندگی پایدار از تخصص مشاوران قبل از ازدواج در مراکز دانشگاهی بهره­مند می‌شوند، بیان کرد: برای تاسیس مراکز مشاوره همرسان در دانشگاه‌ها، ۱۲۰ کارشناس و مشاور قبل از ازدواج سراسر کشور در دوره آموزشی تکمیلی مشهد مقدس شرکت کردند.
وی درباره فعالیت افراد آموزش دیده این کارگاه‌ها تصریح کرد: شرکت‌کنندگان با دریافت مجوز در دفاتر مشاوره نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه‌های استان‌ها به متقاضیان ازدواج خدمات رایگان ارائه می‌دهند.
هاشمی در پایان خاطر نشان کرد: این دوره برای کارشناسان و مشاوران دیگر دانشگاه­ها در سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان  زندگی بر خط درس‌سازی می‌شود.

نظرات

ارسال نظر
برای ارسال نظر ابتدا باید عضو سایت شوید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد سایت شوید در غیر این صورت اینجا را کلیک کنید