وبلاگ ما

وبلاگ ما

روز پنجشنبه:

برگزاری نخستین رویداد ملی صبا با هدف رشد و هم‌افزایی مراکز فعال در واسطه‌گری ازدواج

رویداد ملی صبا با هدف رشد و هم‌افزایی مراکز فعال در امر انتخاب همسر توسط سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری معاونت جوانان وزرات ورزش و جوانان در راستای حمایت از گروه‌های فعال در واسطه گری ازدواج برگزار شد.

حجت الاسلام محمدصادق ابوترابی (دبیر ستاد فرهنگی خانواده و جمعیت سازمان تبلیغات) از برنامه‌ی سازمان تبلیغات اسلامی در راستای حمایت از گروه‌های فعال در واسطه‌گری ازدواج خبر داد و گفت: رویداد ملی صبا با هدف بسترسازی رشد و هم‌افزایی مراکز فعال در امر انتخاب همسر طراحی و برگزار شد.

حجت الاسلام ابوترابی افزود: اولین رویداد ملی صبا با حضور 50 مرکز دارای مجوز فعالیت در سراسر کشور به همت ستاد فرهنگی خانواده و جمعیت سازمان تبلیغات و با همکاری وزارت ورزش و جوانان روز پنج‌شنبه در چهار محور آموزشی، آسیب شناسی، ارائه تجربیات مراکز برگزیده و هم‌اندیشی شرکت‌کنندگان اجرا شد و با ارائه مسائل و مطالبات فعالین همسان‌گزینی در حضور مسئولین خاتمه یافت.

 دکتر وحید یامین‌پور (معاون امور جوانانِ وزارت ورزش و جوانان)، دکتر کاظم فروتن (رئیس ستاد ملی جمعیت)، حجت‌الاسلام رضا عزت‌زمانی (معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی) و سرکار خانم فاطمه قاسم‌‌‌پور (رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی) در اختتامیه این رویداد حضور یافتند.

گفتنی است مطابق تبصره ماده 37 قانون خانواده و جوانی جمعیت، فعالیت مراکز همسان‌گزینی منوط به ارزیابی توسط سازمان تبلیغات اسلامی و اعطای مجوز توسط وزارت ورزش و جوانان است. متقاضیان تأسیس مراکز همسان گزینی می‌توانند با مراجعه به «سامانه ملی بررسی صلاحیت مراکز همسان‌گزینی» به آدرس smhido.ir اقدام به ثبت درخواست برای کسب مجوز فعالیت نمایند. مؤسساتی که تاکنون موفق به دریافت مجوز شده‌اند، در اولین رویداد ملی صبا حضور یافتند.

نظرات

ارسال نظر
برای ارسال نظر ابتدا باید عضو سایت شوید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد سایت شوید در غیر این صورت اینجا را کلیک کنید