وبلاگ ما

وبلاگ ما

حجت الاسلام فرح بخش:

بهره‌مندی دو هزار نفر از خدمات مشاوره رایگان در پایتخت

همزمان با آغاز ماه محرم، بیش از دو هزار مراجعه کننده در ایستگاه های مترو از خدمات مشاوره رایگان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها بهره مند شدند.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت الاسلام مصطفی فرح بخش گفت: هشتمین "طرح حال خوب زندگی در سایه مهر حسینی"  با همکاری وزارت ورزش و جوانان همزمان با آغاز ماه محرم در فضای مترو کلان شهر تهران اجرا شد.

وی درباره هدف این طرح بیان کرد: رشد زیاد مشکلات خانوادگی، طلاق، اعتیاد و هزینه زیاد کلینیک‌های مشاوره، ایجاد میزهای مشاوره رایگان را ضروری کرد.

رئیس اداره آموزش و مشاوره نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اظهار داشت: تردد بیشتر از سه میلیون مسافر در روز از طریق قطارهای شهری تهران، فضای مناسبی را برای حضور روانشناسان ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مشاوران خانواده فعال در دانشگاه‌ها، افزود: مشاوران خانواده و ازدواج آموزش دیده برای رفع نیازهای هموطنان و کاهش مشکلات‌آن‌ها آماده همکاری با نهادهای خدمات دهنده هستند.

وی ادامه داد: هفت مشاور متخصص حوزه خانواده و ازدواج این نهاد با همکاری مشاوران وزارت ورزش و جوانان در چهارده ایستگاه مترو تا پایان ماه صفر مستقر هستند.

حجت الاسلام فرح بخش تصریح کرد: تا کنون بیش از دو هزار نفر در موضوعات اختلافات خانوادگی، اختلاف والدین و فرزندان و عدم‌درک یکدیگر، مشکلات روانی بعد از طلاق و غیره از خدمات مشاوران این نهاد بهرمند شدند.

وی در پایان گفت: با توجه به استقبال مسافران از این خدمات، نشست‌هایی برای ادامه فعالیت و پوشش ایستگاه‌های دیگر قطار شهری در حال برگزاری است.  

نظرات

ارسال نظر
برای ارسال نظر ابتدا باید عضو سایت شوید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد سایت شوید در غیر این صورت اینجا را کلیک کنید