وبلاگ ما

وبلاگ ما

از سری دوره‌های آموزش آنلاین مدرسه تابستانه به روز باش؛

ثبت نام دوره جامع ICDL با تدریس مهندس دوست‌محمدی آغاز شد

اگر هنوز با آی سی دی ال آشنا نیستید و به‌دنبال کسب درآمد و هماهنگی با فناوری روز هستید همین امروز در دوره جامع ICDL مدرسه تابستانه به روز باش ثبت نام کنید.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان؛ دوره جامع ICDL ، بر روی پلتفرم مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان بارگذاری شده و به زودی آغاز می‌شود.

این دوره آموزشی که یکی از دوره‌های مدرسه تابستانه به روز باش می باشد از ۳۰ مردادماه ۱۴۰۰ با تدریس مهندس دوست‌محمدی شروع می‌شود.

دوره ICDL همان دوره مهارت های کامپیوتری با هفت مهارت می‌باشد. با گذراندن دوره مهارت‌های کامپیوتری هفت گانه سطح دانش کامپیوتری بالا می‌رود و برای بازار کار آماده می‌شوید. دوره جامع ICDL مدرسه تابستانه به روز باش به شما کمک می کند تا مهارت‌های هفتگانه کاربری کامپیوتر را به طور کامل و جامع یاد بگیرید.

ضرورت کار با رایانه در دنیای امروز به حدی جدی است که اگر کسی کار کردن با نرم‌افزارهای کامپیوتری را بلد نباشد، نه تنها در زندگی شغلی، بلکه در زندگی شخصی نیز به مشکل بر می‌خورد و برای انجام کارهای شغلی و حرفه‌ای و حتی در روزمره دائما نیازمند کمک دیگران می‌شود. علاوه بر این امروزه بسیاری از امور اداری با استفاده از مهارت‌های کامپیوتری حل می‌شوند. در بسیاری از شرکت‌ها و موسسات آشنایی داشتن با مهارت‌های ICDL از شروط اصلی استخدام است. شرکت در دوره‌های ICDL جزء دوره‌های پایه آموزش با کامپیوتر است که هر فرد با هر تخصصی نیازمند آن است. این دوره‌ها مختص رده‌ی سنی خاصی نیست و با آموزش از مقدمات کار با کامپیوتر آغاز و تا مرحله‌ی ییشرفته ادامه می‌یابد.

سابقه درخشان مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان در زمینه آموزش مجازی و رضایت بسیار بالای شرکت کنندگان در دوره های آموزشی می‌تواند خیال شما را راحت کند تا شما با شرکت در دوره‌ جامع ICDL مدرسه تابستانه به روز باش، مهارت‌های هفت‌گانه‌ی کامپیوتر را با هزینه مناسب یاد بگیرید.

پس اگر هنوز با آی سی دی ال آشنا نیستید و بدنبال کسب درآمد و هماهنگی با فناوری روز هستید همین امروز در دوره جامع ICDL ثبت نام کنید.

داوطلبان می‌توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر و شركت در دوره‌های آموزشی آنلاين و بهره‌مندی از تخفيف‌های ويژه به سايت ecnahad.ir/beroozbash مراجعه نمايند.

نظرات

ارسال نظر
برای ارسال نظر ابتدا باید عضو سایت شوید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد سایت شوید در غیر این صورت اینجا را کلیک کنید