وبلاگ ما

وبلاگ ما

سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان در قزوین:

جایگاه دانشگاه فرهنگیان در حوزه آموزش مجازی از میانگین کشوری بالاتر است

سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان در استان قزوین، جایگاه دانشگاه فرهنگیان را در حوزه آموزش مجازی از میانگین کشوری بالاتر دانست.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان قزوین، دکتر سمیعی سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در نشست با سرپرست مدیریت امور پردیس های استان، سرپرستان پردیس ها، معاونان آموزشی و کارکنان حوزه آموزش در محل سالن جلسات این دانشگاه با قدردانی از مسؤولان و کارکنان دانشگاه فرهنگیان قزوین به عنوان میزبان دوره کشوری بهسازی و توانمند سازی رابطان مهارت آموز، گفت: دانشگاه فرهنگیان به عنوان یک دانشگاه نوپا با چالش های زیادی از جمله موضوع هیات علمی روبه رو است، چرا که این دانشگاه به لحاظ برخورداری از اعضای هیات علمی با استاندارد موجود فاصله دارد.

وی، افزود: در صدد جذب هیات علمی از مجموعه افراد با انگیزه و توانمند با مدرک دکتری در آموزش و پرورش هستیم که با این روند تعداد اعضای هیات علمی به 1500 نفر افزایش می یابد و به تبع آن به استاندارد 2080 نفری نزدیک می شویم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان، از تغییر ساختار دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: نتیجه تغییرات ساختاری در دانشگاه فرهنگیان، تقویت پردیس ها از لحاظ نیرو خواهد بود. وی، اضافه کرد: در حال حاضر با توجه به تحلیل صحیح گزارش ها، دانشگاه فرهنگیان در بحث آموزش مجازی و کلاس های آنلاین از میانگین کشوری بالاتر است که این امر مرهون زحمات کادر آموزش و استادان دانشگاه فرهنگیان است.

نظرات

ارسال نظر
برای ارسال نظر ابتدا باید عضو سایت شوید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد سایت شوید در غیر این صورت اینجا را کلیک کنید