وبلاگ ما

وبلاگ ما

حجت الاسلام سید محمد هاشمی مطرح کرد؛

رشد و بلوغ فکری جامعه با ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی

معاونت فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با همکاری دانشگاه فرهنگیان، کارگاه آموزش کتاب مدیریت خانواده و سبک زندگی سال دوازدهم مدارس را در سطح کشور برگزار کرد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت الاسلام سید محمد هاشمی پرورش خلاقیت و نبوغ ذاتی را در کنار فراگیری علوم مدیریت ضروری دانست و بیان کرد: شناخت مهارت ها و شایستگی های اعضای خانواده، رفع کاستی ها و بهبود نواقص نشانه ی یک مدیریت درست در خانواده است.

وی افزود: در این راستا معاونت فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با همکاری دانشگاه فرهنگیان، کارگاه آموزش کتاب مدیریت خانواده و سبک زندگی سال دوازدهم مدارس را در سطح کشور برگزار کرد.

مدیر خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها آموزش مباحث خانواده و آشنایی دانش آموزان با مباحث سبک زندگی را هدف اصلی این کارگاه بیان کرد و تشریح کرد: در گام نخست دانشجویان رشته های مشاوره، علوم تربیتی و روانشناسی و در گام بعدی کلیه دانشجویان دانشگاه های فرهنگیان روش های تدریس این کتاب را فرا می گیرند.

وی با اشاره به اینکه کارگاه ها در دو بخش حضوری و غیر حضوری در راستای کنترل و کاهش مفاسد اخلاقی برگزار شده است، تصریح کرد: خواهران ۲۰ ساعت و برادران ۲۸ ساعت در کارگاه های مجازی شرکت کردند و کارگاه حضوری هشت ساعت برای رفع اشکال در دانشگاه محل تحصیل برگزار شد.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه آموزش این کتاب تا ۲۵ خرداد در سراسر کشور به پایان می رسد، اظهار داشت: تا کنون بیش از ۳۶۰ دانشجو در استان های کرمان، مرکزی، البرز، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال بختیاری، لرستان، کردستان و قزوین روش های تدریس کتاب مدیریت خانواده و سبک زندگی را آموزش دیدند.

گفتنی است، تا کنون ۹۲۰ دانشجو معلم از سراسر کشور، آموزش کتاب مدیریت خانواده و سبک زندگی را با موفقیت گذرانده اند.

نظرات

ارسال نظر
برای ارسال نظر ابتدا باید عضو سایت شوید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد سایت شوید در غیر این صورت اینجا را کلیک کنید