وبلاگ ما

وبلاگ ما

فاضلی: مشتاق همکاری با متخصصان علمی در حوزه تکنولوژی آموزشی هستیم

رئیس مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان: با ارائه خدمات و آموزش و با رویکرد مهارت‌افزایی و توانمندسازی مخاطبان به ایجاد و مدیریت سکوی ملی آموزش در سطح کشور رسیده‌ایم و مشتاق همکاری و مساعدت متخصصان علمی کشور در حوزه تکنولوژی آموزشی هستیم.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان؛ مرتضی فاضلی رئیس مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان در همایش ملی «یادگیری سیار از نظر تا عمل» گفت: مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان با بیش از ۲ میلیون و ۲۶۰ هزار نفر کاربر واقعی ثبت‌نام‌شده یکی از بزرگترین مراکز آموزش مجازی در کشور می باشد.

فاضلی افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی ما در مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان ایجاد تحولی همه‌جانبه و عمیق در مفاهیم و محتوای آموزشی و نوع ارائه محتوای تولید شده می‌باشد. از طرف دیگر ما به علت اینکه یک نهاد فرهنگی محسوب می‌شویم به‌دنبال کسب شایستگی‌های لازم و تکوین و تعالی آموزشی تربیتی می باشیم.

وی ادامه داد: چشم انداز ما در مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان تحقق اهداف آموزشی و تربیتی همسو با اهداف بلند مدت آموزش مجازی کشور با عنایت به اسناد بالادستی و استانداردسازی و ارتقای کیفیت آموزشی در سطح ترازهای بین المللی است که با توجه ویژه به معنویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در مورد فضای مجازی در حال اقدام و عمل است.

رئیس مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان در پایان گفت: مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان با ارائه خدمات و آموزش و با رویکرد مهارت‌افزایی و توانمندسازی مخاطبان به ایجاد و مدیریت سکوی ملی آموزش در سطح کشور رسیده است لذا به‌موجب ملی‌بودن مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان، ما مشتاق همکاری و مساعدت متخصصان علمی کشور در حوزه تکنولوژی آموزشی هستیم.

نظرات

ارسال نظر
برای ارسال نظر ابتدا باید عضو سایت شوید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد سایت شوید در غیر این صورت اینجا را کلیک کنید