وبلاگ ما

وبلاگ ما

مدیریت خانواده و ازدواج برگزار می کند:

مسابقه طراحی آرم و اسلایدر ویژه دانشگاهیان

حجت الاسلام مصطفی فرح بخش گفت: کارکنان اداره آموزش و مشاوره مدیریت خانواده و ازدواج نهاد رهبری در دانشگاه ها همزمان با سالروز ولادت حضرت محمد مصطفی (ص)، میلاد امام جعفر صادق (ع) و فرا رسیدن هفته وحدت مسابقه طراحی لوگو و اسلایدر برگزار می کنند.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، مدیریت خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها به مناسبت هفته وحدت مسابقه طراحی آرم و اسلایدر سایت را با هدایای ویژه برگزار می کند.

حجت الاسلام مصطفی فرح بخش گفت: کارکنان اداره آموزش و مشاوره مدیریت خانواده و ازدواج نهاد رهبری در دانشگاه ها همزمان با سالروز ولادت حضرت محمد مصطفی (ص)، میلاد امام جعفر صادق (ع) و فرا رسیدن هفته وحدت مسابقه طراحی لوگو و اسلایدر برگزار می کنند.

وی با اشاره به اینکه مسابقه در سه بخش طراحی شده و به یک طرح برگزیده در هر بخش پنج میلیون تومان هدیه داده می شود، تصریح کرد: دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه های سراسر کشور می توانند حداقل در یکی از بخش های طراحی آرم همرسان، اسلایدر سایت همرسان و اسلایدر سایت زندگی بر خط شرکت کنند.

رئیس اداره آموزش و مشاوره مدیریت خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها درباره نحوه انتخاب آثار برگزیده اظهار داشت: آثار ارسالی شرکت کنندگان توسط کمیته برگزاری مسابقه بررسی و پنج آثار برگزیده در هر بخش از طریق فضای مجازی اشتراک گذاشته و بر اساس نظرات افراد دانشجو یک اثر انتخاب می شود.

وی بیان کرد: خلاقیت، نوآوری، ارائه مفهوم، جذابیت بصری، رعایت مشخصات هر بخش از شاخصه های مهم داوری این مسابقه است.

حجت الاسلام فرح بخش درباره مشخصات اسلایدر سایت همرسان بیان کرد: این سایت با موضوع همسان گزینی در فعالان دانشگاهی راه اندازی شده و شرکت کنندگان می توانند برای اسلایدر بالای صفحه ی این سایت به آدرس www.hamresaan.ir و به سایز ۹۳۰*۱۹۲۰ آثار خود را طراحی کنند.

وی درباره مشخصات آرم همرسان گفت: شرکت کنندگان این بخش می توانند آثار خود را با شعار ازدواج آگاهانه، پایدار، به هنگام و آسان برای سایت همسان گزینی همرسان خلق کنند.

وی همچنین درباره مشخصات اسلایدر سایت زندگی بر خطر تصریح کرد: این سایت در راستای آموزش مجازی دانشجویان، اساتید، کارکنان دانشگاه ها و جوانان در زمینه های قبل، حین و بعد از ازدواج به آدرس zendegi.nahad.ir طراحی شده و شرکت کنندگان می توانند برای اسلایدر بالای این سایت به سایز به سایز ۶۶۲*۱۹۰۰ آثار خود را طراحی و اجرا کنند.

فرح بخش در پایان خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار ۱۳ آبان است و نتیجه مسابقه در ۱۶ آذر همزمان با روز دانشجو اعلام می شود.

گفتنی است، شرکت کنندگان درصورت نیاز می توانند با شماره ۰۹۹۳۴۸۵۱۹۶۲ از طریق پیام رسان های ایتا و واتساپ در تماس باشند و فایل اثر خود را به رایانامه hamresan.nahad@gmail.com ارسال کنند.

نظرات

ارسال نظر
برای ارسال نظر ابتدا باید عضو سایت شوید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد سایت شوید در غیر این صورت اینجا را کلیک کنید