وبلاگ ما

وبلاگ ما

حجت الاسلام فرح بخش خبر داد:

مسابقه مشارکت در پرسشنامه ایرانی اسلامی شخصیت شناسی شاکله برگزار می‌شود

کارکنان مدیریت خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها به مناسبت هفته وحدت مسابقه مشارکت در پرسشنامه ایرانی اسلامی شخصیت شناسی شاکله را برگزار می کند.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها، حجت الاسلام مصطفی فرح بخش گفت: کارکنان اداره آموزش و مشاوره مدیریت خانواده و ازدواج نهاد رهبری در دانشگاه ها همزمان با سالروز ولادت حضرت محمد مصطفی (ص)، میلاد امام جعفر صادق (ع) و فرا رسیدن هفته وحدت قرعه کشی پرسشنامه ایرانی- اسلامی شخصیت شناسی شاکله را برگزار می کنند.

وی با اشاره به اینکه پرسشنامه دارای 135 سوال است، تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در قرعه کشی می توانند با تکمیل اطلاعات هویتی و پاسخ به سوالات نیمرخ شخصیتی خود را دریافت کنند.

رئیس اداره آموزش و مشاوره مدیریت خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها درباره هدیه دو میلیون تومانی این پرسشنامه اظهار داشت: به پنج تن از شرکت کنندگانی که اطلاعات هویتی خود را تکمیل و به سوالات پاسخ دهند به قید قرعه 20میلیون ریال اهدا می شود.

وی بیان کرد: علاقمندان برای پاسخگویی به این پرسشنامه می توانند از آدرس https://survey.porsline.ir/s/8atBZj0H استفاده کنند.

نظرات

ارسال نظر
برای ارسال نظر ابتدا باید عضو سایت شوید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد سایت شوید در غیر این صورت اینجا را کلیک کنید