وبلاگ ما

وبلاگ ما

رقابت بیش از

13هزار و پانصد نفر از دانشگاهیان در جشنواره ملی "بر مدار امید"

دکتر رحیم مرادی، دبیر اجرایی جشنواره ملی "بر مدار امید" از رقابت بیش از 13600نفر از دانشگاهیان کشور در جشنواره فرهنگي- آموزشي "بر مدار امید"خبر داد و گفت: اختتامیه این جشنواره همزمان با ايام دهه كرامت برگزار و از دبیران اجرایی برگزیده سامانه تقدير و تشکر بعمل خواهد آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ؛ دکتر مرادی به تشریح اهداف و جزئیات برگزاری این جشنواره پرداخت و افزود: دبیرخانه این جشنواره همزمان با فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز بکار نمود و دانشجویان، کارکنان و استادان دانشگاه‌های سراسر کشور اقدام به ارسال آثار و شرکت در دوره های آموزش مجازی نمودند.

دکتر مرادی گفت: جشنواره ملی "بر مدار امید" با هدف معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در دو بخش "آموزش مجازی " و "تولید محتوای آموزشی – رسانه‌ای" هم اکنون در حال برگزاری است. ایشان همچنین در خصوص هدایای جشنواره افزود: تبلت، گوشی هوشمند وکمک هزینه خرید لوازم دیجیتال و آموزشی از جمله جوایز این جشنواره بوده و به افراد شرکت کننده در دوره های آموزش مجازی، گواهینامه معتبر آموزشی اهداء خواهد شد.

وی همچنین در خصوص تمدید جشنواره بیان کرد: با توجه به درخواست‌هاي مخاطبان و دبیران اجرایی جشنواره در دانشگاه‌ها و دفاتر نهاد، جشنواره تا تاريخ 29 ارديبهشت ماه تمديد گرديد.  برگزيدگان جشنواره همزمان با ايام دهه كرامت معرفي و از دبیران اجرایی برگزیده سامانه تقدير و تشکر بعمل خواهد آمد.

علاقمندان ‌می‌توانند جهت کسب ‌اطلاعات‌ بیشتر و‌ شرکت در این جشنواره  ملی ‌ ‌به ‌سامانه آموزش ‌مجازی ‌دانشگاهیان به آدرس ذیل مراجعه نمایند.

https://www.ecnahad.ir/barmadareomid

نظرات

ارسال نظر
برای ارسال نظر ابتدا باید عضو سایت شوید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد سایت شوید در غیر این صورت اینجا را کلیک کنید