وبلاگ ما

وبلاگ ما

ویژه داوطلبان و دانشجویان کلیه رشته‌ها؛

از ثبت‌نام دوره آموزش مقاله‌نویسی جا نمانید

دوره آموزش مقاله‌نویسی که یکی از دوره‌های مدرسه تابستانه به روز باش می‌باشد از ۱ شهریورماه ۱۴۰۰ با تدریس دکتر محمود مشفق شروع می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان؛ دوره آموزش مقاله‌نویسی، بر روی پلتفرم مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان بارگذاری شده و به زودی آغاز می‌شود.

این دوره آموزشی که یکی از دوره‌های مدرسه تابستانه به روز باش می باشد از ۱ شهریورماه ۱۴۰۰ با تدریس دکتر محمود مشفق شروع می‌شود.

مقاله نویسی یک مهارت است. فارغ از اینکه فرد تا چه حد در رشته علمی خود توانایی و دانش دارد، باید بتواند این مهارت را کسب نماید.

اکثر دانشجویان از مزایای چاپ مقاله در مجلات معتبر داخلی و خارجی آگاه هستند. اما به علت عدم مهارت و دانش کافی در مورد اصول نگارش مقاله، قادر به چاپ آن نیستند و در این مورد با مشکل مواجه می‌شوند. در دوره آموزش مقاله‌نویسی مدرسه تابستانه به روز باش، تمامی اصول و چارچوب‌ها آموزش داده می‌شود و به این وسیله می‌توانند تمامی نکات مهم مقاله نویسی را بیاموزند و جایگاه عملی خود را ارتقا دهند.

در این دوره، فراگیر می‌تواند مرور کاملی بر مهارت‌های لازم برای مقاله نویسی داشته باشد. این دوره با بیان کلیاتی برای شروع مقاله نویسی آغاز می‌گردد و در ادامه ساختار مقاله مورد بحث قرار می‌گیرد. کلیه مطالبی که در دوره مقاله‌نویسی بیان می‌شود به صورت عمومی بوده و داوطلبان و دانشجویان کلیه رشته‌ها می‌توانند از مطالب ارائه‌شده در کارگاه استفاده کنند.

داوطلبان می‌توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر و شركت در دوره‌های آموزشی آنلاين و بهره‌مندی از تخفيف‌های ويژه به سايت ecnahad.ir/beroozbash مراجعه نمايند.

نظرات

ارسال نظر
برای ارسال نظر ابتدا باید عضو سایت شوید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد سایت شوید در غیر این صورت اینجا را کلیک کنید