وبلاگ ما

وبلاگ ما

با تدریس مهندس جواد آشیانه؛

ثبت نام دوره آموزشی نرم افزار premiere شروع شد

آموزش و یادگیری این نرم‌افزار برای هر کسی که به صورت تخصصی و حرفه‌ای در زمینه تدوین و ویرایش فیلم فعالیت دارد، امری ضروری است و هنرجویان از هم‌اکنون می‌توانند در این درس ثبت نام کنند و با گذراندن این دوره‌ آنلاین، گواهی پایان دوره معتبر دریافت ‌کنند.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان؛ دوره جامع نرم افزار premiere که یکی از دوره‌های مدرسه تابستانه به روز باش می باشد، بر روی پلتفرم مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان بارگذاری شده و از ۲ شهریورماه ۱۴۰۰ با تدریس مهندس جواد آشیانه آغاز می‌شود.

مدرسه تابستانه به روز باش با هدف توانمندسازی و ارتقای مهارت‌های فراگيران و جهت جبران ضعف‌های مهارتی و تخصصی جوانان و دانشجویان توسط مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان با همکاری دفتر مهارت‌افزایی دانشگاه علامه طباطبایی طراحی شده است.

Premiere، نرم‌افزاری‌ است برای تدوین فیلم‌های کوتاه و بلند. در صنعت تبلیغات، ساخت ویدیو کلیپ، ویدیوهای اینستاگرام، ویدیو آرت و فیلم سینمایی از نرم‌افزار پریمیر استفاده می‌شود. در مقایسه‌ی نرم‌افزار پریمیر و ادوبی افتر افکتس می‌توان گفت که در صنعت ادیت ویدیو، پریمیر عموما برای ادیت و تدوین فیلم استفاده می‌شود و ادوبی افتر افکتس عموما برای تولید افکت‌های بصری و انیمیت کردن المان‌های بصری و نوشته استفاده می‌شود.

در دوره‌ی آنلاین نرم‌افزار پریمیر مدرسه تابستانه به روز باش، هنرجویان با امکانات و ویژگی‌های این نرم‌افزار آشنا می‌شوند و آن‌ها را مورد استفاده قرار می‌دهند. در این دوره، هنرجویان در تدوین ویدیو مهارت پیدا می‌کنند و نحوه‌ی اصلاح نور و رنگ تصاویر و افزودن متن و نگارش زیرنویس برای فیلم را یاد می‌گیرند.

لازم به ذکر است که آموزش و یادگیری این نرم‌افزار برای هر کسی که به صورت تخصصی و حرفه‌ای در زمینه تدوین و ویرایش فیلم فعالیت دارد، امری ضروری است و هنرجویان از هم‌اکنون می‌توانند در این درس ثبت نام کنند و با گذراندن این دوره‌ آنلاین از مدرسه تابستانه به روز باش، گواهی پایان دوره معتبر دریافت ‌کنند.

داوطلبان می‌توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر و شركت در دوره‌های آموزشی آنلاين و بهره‌مندی از تخفيف‌های ويژه به سايت ecnahad.ir/beroozbash مراجعه نمايند.

نظرات

ارسال نظر
برای ارسال نظر ابتدا باید عضو سایت شوید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد سایت شوید در غیر این صورت اینجا را کلیک کنید