وبلاگ ما

وبلاگ ما

پرکاربردترین نرم‌افزار آماری کشور را آموزش ببینید؛

ثبت نام دوره آموزش نرم افزار SPSS

آموزش و یادگیری نرم افزار SPSS در پلتفرم مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان موجود می‌باشد و هنرجویان از هم‌اکنون می‌توانند در این درس ثبت نام کنند و با گذراندن این دوره‌ آنلاین از مدرسه تابستانه به روز باش، گواهی پایان دوره معتیر دریافت ‌کنند.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان؛ دوره آموزش نرم افزار SPSS که یکی از دوره‌های مدرسه تابستانه به روز باش می باشد، بر روی پلتفرم مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان بارگذاری شده و از 4 شهریورماه 1400 با تدریس دکتر ابوذر قاضی آغاز می‌شود.

مدرسه تابستانه به روز باش با هدف توانمندسازی و ارتقای مهارت‌های فراگيران و جهت جبران ضعف‌های مهارتی و تخصصی جوانان و دانشجویان توسط مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان با همکاری دفتر مهارت‌افزایی دانشگاه علامه طباطبایی طراحی شده است.

SPSS  نرم افزاری تخصصي مربوط به علم آمار مي باشد كه شهرتي جهاني دارد. نام این نرم افزار یعنی SPSS مخفف حروف اول عبارت “Statistical Package for the Social Sciences”، به معنای ”نرم افزار آماری برای علوم اجتماعی“ است. زيرا در ابتدا اين نرم افزار بيشتر با هدف كاربرد و استفاده از آمار و روشهاي آماري در علوم اجتماعي نوشته شده است اما در حال حاضر از اين نرم افزار براي تحليل و آناليز آماري مشاهدات و پرسشنامه ها و آزمايشات در تمامي رشته ها استفاده مي گردد.

این نرم افزار به دلیل سادگی و پوشش نسبتا کامل روش های آماری، تبدیل به پر کاربردترین نرم افزارهای آماری در کشور ما شده است و با آن مي توان روش‌ها و آزمون‌های آماری را با دقت و سرعت انجام داد.

هر پژوهشی و پایان نامه ای که محقق در آن قصد دارد روابط بین متغیرها و پدیده ها را کشف و یا بیان کند، یا اینکه فرضیات تحقیق خویش را بر اساس پرسشنامه های طیف لیکرت سنجش و سپس آزمون نماید، نیاز به کار با نرم افزار SPSS دارد.

لازم به ذکر است که آموزش و یادگیری نرم افزار  SPSS درپلتفرم مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان موجود می باشد و هنرجویان از هم‌اکنون می‌توانند در این درس ثبت نام کنند و با گذراندن این دوره‌ آنلاین از مدرسه تابستانه به روز باش، گواهی پایان دوره معتیر دریافت ‌کنند.

داوطلبان می‌توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر و شركت در دوره‌های آموزشی آنلاين و بهره‌مندی از تخفيف‌های ويژه به سايت ecnahad.ir/beroozbash مراجعه نمايند.

نظرات

ارسال نظر
برای ارسال نظر ابتدا باید عضو سایت شوید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد سایت شوید در غیر این صورت اینجا را کلیک کنید