وبلاگ ما

وبلاگ ما

مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان برگزار می‌کند؛

دوره تربیت درمانگر رفتار درمانی دیالکتیک (DBT)

آنچه در این دوره مدنظر است، تعدیل‌کردن آشفتگی‌های هیجانی و رفتارهای مخرب افراد می‌باشد که برای رسیدن به اهداف درمانی خود، یک جعبه ابزار مهارت را برای فرد فراهم می‌کند،‌ مهارت‌هایی چون؛ افزایش ذهن آگاهی، قدرت تحمل پریشانی، مهارت ارتباط موثر و تنظیم هیجانی.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان؛ دوره تربیت درمانگر رفتار درمانی دیالکتیک (DBT) بر روی پلتفرم مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان بارگذاری شده و به زودی آغاز می‌شود.

این دوره آموزشی که یکی از دوره‌های مدرسه تابستانه به روز باش می باشد از ۴ شهریورماه ۱۴۰۰ با تدریس دکتر محمود مشفق شروع می‌شود.

رفتار درمانی دیالکتیک (DBT) یک درمان شناختی - رفتاری جامع است و این روش درمانی برای افرادی که از دیگر روش ها پاسخی نگرفته اند، بسیار امید بخش و کارآمد بوده است.

رویکرد دیالکتیک به افراد کمک می کند تا بتوانند هیجان های خود را کنترل کرده و سطح کیفیت زندگی خود را افزایش دهند. در حال حاضر، دیالکتیک برای درمان افرادی که دارای مشکلات روانی مزمن یا شدید هستند، استفاده می شود.

مواردی مثل آسیب به خود، مشکلات غذا و خوردن، اعتیاد، استرس پس از سانحه، شخصیت مرزی و همچنین حل مسائل خانوادگی و مشکلات نوجوانان از قبیل مواردی هستند که توسط رویکرد دیالکتیک مورد توجه درمانی قرار می گیرد.

دوره تربیت درمانگر رفتار درمانی دیالکتیک (DBT) بر حل مسئله و استراتژی های مبتنی بر پذیرش متمرکز است و در چارچوبی از روشهای دیالکتیکی عمل می‌کند.

آنچه در این دوره مدنظر است، تعدیل کردن آشفتگی های هیجانی و رفتارهای مخرب افراد می باشد که برای رسیدن به اهداف درمانی خود، یک جعبه ابزار مهارت را برای فرد فراهم می کند،‌ مهارت هایی چون؛ افزایش ذهن آگاهی،  قدرت تحمل پریشانی، مهارت ارتباط موثر و تنظیم هیجانی.

داوطلبان می‌توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر و شركت در دوره‌های آموزشی آنلاين و بهره‌مندی از تخفيف‌های ويژه به سايت ecnahad.ir/beroozbash مراجعه نمايند.

نظرات

ارسال نظر
برای ارسال نظر ابتدا باید عضو سایت شوید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد سایت شوید در غیر این صورت اینجا را کلیک کنید