وبلاگ ما

وبلاگ ما

مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان خبر داد؛

شروع نام‌نویسی کلاس‌های آنلاین فن بیان با ظرفیت محدود

این دوره می‌تواند به شرکت‌کنندگان کمک کند تا در زندگی و کسب و کار خود، ارتباطاتی اثرگذار و موثر را ایجاد نمایند، زیرا مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان مطابق با آموزش‌های روز، تلاش کرده است، محتوایی درجه یک به شرکت‌کنندگان ارائه دهد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان؛ کلاس آنلاین فن بیان که یکی از برنامه‌های مدرسه تابستانه به روز باش می‌باشد، بر روی پلتفرم مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان بارگذاری شده و از ۴ شهریورماه ۱۴۰۰ با تدریس مهندس محمد گیوکی، شروع می‌شود.

با رشد و پیشرفت تکنولوزی، برگزاری کلاس آنلاین فن بیان با استقبال روزافزون سخن آموزان رو به رو شده و بر همین اساس مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان با سابقه درخشان در زمینه آموزش مجازی و همچنین رضایت بسیار بالای شرکت کنندگان، با همکاری دفتر مهارت‌افزایی دانشگاه علامه طباطبایی اقدام به برگزاری کلاس آنلاین فن بیان نموده است.

قطعا این دوره می تواند به شرکت‌کنندگان کمک کند تا در زندگی و کسب و کار خود، با اعتماد به نفس و حسی سرشار از اطمینان و اعتماد صحبت نمایند و ارتباطاتی اثرگذار و موثر را نیز ایجاد نمایند زیرا که مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان مطابق با آموزش‌های روز، تلاش کرده است، محتوایی درجه یک به شرکت‌کنندگان ارائه دهد.

این کلاس مجازی قطعا ارزش سرمایه گذاری و وقت گذاشتن را دارد و یقینا می تواند سخن‌آموز را تبدیل به یک فردی نماید که با اعتماد به نفس در مسیر زندگی حرکت نماید.

کلاس آنلاین فن بیان بدین منظور طراحی شده است که شرکت‌کنندگان بتوانند با اعتماد به نفس و مسلط در جمع های مختلف حضور پیدا کنند و صحبت های خود را به خوبی بیان نمایند.

داوطلبان می‌توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر و شركت در دوره‌های آموزشی آنلاين و بهره‌مندی از تخفيف‌های ويژه به سايت ecnahad.ir/beroozbash مراجعه نمايند.

نظرات

ارسال نظر
برای ارسال نظر ابتدا باید عضو سایت شوید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد سایت شوید در غیر این صورت اینجا را کلیک کنید