وبلاگ ما

وبلاگ ما

فرصتی برای ارتقاء آگاهی و توسعه کیفیت آموزش

همایش ملی «یادگیری سیار ازنظر تا عمل» با هدف ارتقای سطح دانش، آگاهی، توسعه کیفیت یادگیری سیار، ارائه مبانی نظری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مركز آموزش مجازي دانشگاهيان؛ همایش ملی «یادگیری سیار ازنظر تا عمل» با هدف ارتقای سطح دانش، آگاهی، توسعه کیفیت یادگیری سیار، ارائه مبانی نظری و یافته‌های علمی در این حوزه و همچنین بحث و بررسی چالش‌های پیاده‌سازی یادگیری سیار در دانشگاه‌ها و ارائه آخرین نوآوری‌ها در این زمینه با حضور استادان، صاحب‌نظران و پژوهشگران این حوزه برگزار شد.

نظر به اهمیت و ضرورت ارائه آموزش‌های مجازی در بحران کنونی کشور، برگزاری این همایش و بهره‌مندی از نتایج تحقیقات اساتید و پژوهشگران این حوزه می‌تواند در نحوه‌ی برنامه‌ریزی و رویارویی با این چالش جدید و ارتقای کیفیت آموزش در کشور گام مؤثری بردارد.

مبانی نظری الگوهای طراحی محیط در یادگیری سیار؛ زیرساخت‌های فناوری، فرهنگی و اجتماعی؛ بومی‌سازی یادگیری سیار؛ اصول و استانداردهای یادگیری سیار؛ سیستم‌های مدیریت یادگیری سیار؛ آموزش ویژه و یادگیری سیار؛ سنجش و ارزیابی در یادگیری سیار؛ موردکاوی موانع و چالش‌های یادگیری سیار و راهکارهای توسعه آن؛ حفظ بهداشت روانی در یادگیری سیار، تربیت نیروی انسانی برای یادگیری سیار؛ روش‌های پژوهشی در یادگیری سیار؛ مباحث حقوقی مالکیت معنوی و ملاحظات اخلاقی در یادگیری سیار؛ اقتصاد و یادگیری سیار و تجارب زیسته در یادگیری سیار از جمله محورهای این همایش بودند.

مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، دانشگاه علامه طباطبائی، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه خوارزمی، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه بوعلی سینا، انجمن مطالعات برنامه درسی ایران برخی از نهادهای مشارکت کننده در این همایش بوده اند.

نظرات

ارسال نظر
برای ارسال نظر ابتدا باید عضو سایت شوید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد سایت شوید در غیر این صورت اینجا را کلیک کنید