وبلاگ ما

وبلاگ ما

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات آموزشی مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان

شرایط استفاده

ماموریت و هدف مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان ایجاد محیط یادگیری، رشد فردی و اجتماعی در بستر فضای مجازی برای مخاطبان سراسر کشور است. این سایت یکی از سامانه های مرکز آموزش مجازی است که کاربران در سراسر کشور با ثبت نام در درس ها و یا دوره های تعریف شده توسط دانشگاه یا سازمان مشغول به کار در آن میتوانند به صورت 24 ساعته از محتواهای آموزشی استفاده نمایند.

  1. حساب کاربری

جهت استفاده از محتواهای سامانه و ثبت نام در دوره ها نیاز به ثبت نام در سامانه و ایجاد حساب کاربری است که به این منظور تمامی کاربران موظف می باشند اطلاعات هویتی صحیح خود را ثبت نمایند که مسئولیت صحت اطلاعات بر عهده ی صاحب حساب کاربری می باشد.

هیچ کاربری نمی توانید به هیچ دلیلی حساب خود را در اختیار شخص دیگری قرار دهد و یا از حساب شخص دیگری استفاده کند و درصورت برخورد با چنین موردی، صاحب حساب در صورتیکه دانشجو باشد به کمیته انضباطی دانشگاه معرفی شده و درخصوص سایر نقش های سامانه این مورد پیگرد قانونی خواهد داشت.

توصیه می گردد که رمز عبور خود را براساس روش های مطمئن و امن نگهداری کنید، زیرا شما مسئول تمام فعالیت های مرتبط با حساب خود هستید و در صورتیکه احتمال میدهید که شخص دیگری از حساب شما استفاده می کند، موضوع را به تیم پشتیبانی ما اطلاع دهید.

اگر برای تغییر کلمه عبور یک حساب با واحد پشتیبانی ارتباط بگیرید، چنین درخواستی پس از بررسی اطلاعاتی را که برای اثبات اینکه صاحب اصلی آن حساب هستید، انجام خواهد شد.

  1. ثبت نام در دوره ها

دانشگاه ها و سازمان های سراسر کشور نسبت به تعریف دوره در این سامانه اقدام می نمایند که دوره های تعریف شده برای مخاطبان آن دوره ها قابل مشاهده می باشد.

 به محض اینکه در دوره تعریف شده توسط دانشگاه و سازمان ها ثبت نام انجام شود، کاربران مجاز خواهند بود که در بازه زمانی مشخص شده به صورت 24 ساعته محتوای دروس را مشاهده نموده و در آزمون هر جلسه شرکت نمایند.

  1. پرداخت ها

ثبت نام در برخی از دروس سامانه و یا دوره های تعریف شده مشمول پرداخت هزینه می باشد. شرکت درآزمون های جلسات برای یک مرتبه کاملا رایگان بوده و مستلزم هیچگونه پرداخت نمی باشد. شرکت در آزمون مجدد یا بهبود نمره باتوجه به تحمیل ترافیک به سامانه مستلزم پرداخت می باشد. تمام پرداخت ها از درگاه های معتبر بانکی بوده و جزئیات پرداخت ها به همراه شرح هریک در حساب کاربری قابل مشاهده می باشد.

  1. مالکیت مادی و معنوی

4-1- مالکیت خدمات

مالکیت سامانه و خدمات آن اعم از کدهای نرم افزاری، سرویس‌های فعلی یا آینده و مواردی مانند نشان و هویت های بصری متعلق به مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان می باشد و هرگونه بهره برداری از آن ها اعم از انتقال، فروش، تکثیر و نسخه برداری پیگرد قانونی خواهد داشت و متخلف ضامن جبران کلیه‌ی خسارارت وارده به مرکز خواهد بود.

4-2- مالکیت محتواها

مالکیت مادی و معنوی تمامی محتواها اعم از فایل های ویدیو، جزوه ها، صوت ها و سوالات آزمون های مندرج در سامانه متعلق به مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان می باشد و هرگونه بهره برداری از محتواها اعم از انتقال، فروش، تکثیر و نسخه برداری،  ارسال یا اطلاع رسانی مفاد سوالات یا پاسخنامه آزمون به دیگری اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی در فضای مجازی یا به صورت فیزیکی، کپی برداری، استفاده از سوالات یا پاسخنامه در گروه ها و کانال های اجتماعی پیگرد قانونی خواهد داشت و متخلف ضامن جبران کلیه‌ی خسارارت وارده به مرکز خواهد بود.

 

  1. آزمون و فارغ التحصیلی

5-1- شرکت درآزمون ها

دانشجو پس از مطالعه و مشاهده  محتواهای درس ها و دوره ها لازم است در آزمون شرکت نمایند.  شرکت در آزمون ها باید توسط خود شخص و با حساب احراز شده انجام گردد.

برخی از مصاديق تخلف:

  • شرکت در آزمون ها به جای شخص دیگر
  • کپی برداری، استفاده، انتشار یا ارسال سوالات یا پاسخنامه آزمون ها به اشخاص حقیقی و حقوقی در گروه ها و صفحات اجتماعي در فضای مجازی یا به صورت فیزیکی
  • استفاده چند نفر از یک حساب مشترک
  • در اختیار قرار دادن یک نام كاربري و كلمه عبور به ديگران
  • ورود همزمان دانشجو از دو یا چند دستگاه
  • عضويت، همكاري و فعاليت در گروه ها و صفحات مجازی متخلفان از قوانین آموزشی
  • و ساير موارد مشابه

عدم رعایت موارد فوق تخلف محسوب شده و پیگرد قانونی خواهد داشت و متخلف ضامن جبران کلیه‌ی خسارارت وارده به مرکز خواهد بود.

5-2- شرایط فارغ التحصیلی

دانشجویان باید پس از ثبت نام در دروس و دوره ها، محتوای دروس الزامی مشخص شده را مطالعه نموده و در آزمون آن ها شرکت نمایند. درصورت کسب حد نصاب (نمره 12) در دروس الزامی، دانشجو به عنوان فارغ التحصیل شناخته شده و نمرات کسب کرده در گزارش دروس و دوره ثبت خواهد شد.

تبصره 1: مطالعه و مشاهده جزوات و ويدئوهاي آموزشي تمامی جلسات الزامي مي باشد

تبصره 2: تکمیل نظرسنجی ارائه شده پس از پایان جلسات آموزشی الزامی می باشد

نظرات

ارسال نظر
برای ارسال نظر ابتدا باید عضو سایت شوید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد سایت شوید در غیر این صورت اینجا را کلیک کنید