وبلاگ ما

وبلاگ ما

اعلام برگزیدگان دو طرح ملی مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان

معرفی برگزیدگان دو طرح ملی سوگواره فاطمی و جشنواره رفیق خوشبخت ما

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان؛ برگزیدگان دو طرح ملی "سوگواره فاطمی" و"جشنواره رفیق خوشبخت ما" معرفی و تقدیر شدند.

هدف از طرح "سوگواره فاطمی" که به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله‌علیها) برگزار شد، آشنایی بیشتر با شخصیت و الگوی رفتاری حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها بود) که با مشارکت دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شد.

همچنین هدف از جشنواره ملی "رفیق خوشبخت ما" که به مناسبت سالگرد شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، آشنایی مخاطبان با مکتب و شخصیت ایشان بود.

در این دو طرح ملی که به مدت 1 ماه و با مشارکت 31 سامانه آموزش مجازی دفاتر نهاد برگزار شد، قریب به 7000 نفر از دانشجویان، کارکنان و استادان دانشگاه‌ها شرکت کردند. در پایان و پس از بررسی عملکرد سامانه‌ها توسط کمیته داوران، سامانه‌های آموزش مجازی دفاتر نهاد در دانشگاه‌های علوم پزشکی مشهد، مازندران و شهید چمران اهواز در طرح "سوگواره فاطمی" و همچنین سامانه‌های آموزش مجازی دفاتر نهاد در دانشگاه‌های زنجان و پیام نور خراسان رضوی در جشنواره "رفیق خوشبخت ما"  به ترتیب به عنوان سامانه‌های برگزیده معرفی و هدایایی در قالب کمک هزینه سفر زیارتی و خرید لوازم دیجیتال به دانشگاه‌های برگزیده اعطاء شد.

همچنین در بخش پرمخاطب‌ترین دوره، دفتر نهاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان سامانه برگزیده انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.

در پایان فرایند برگزاری این طرح‌ها، مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان از کلیه دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های سراسر کشور که در برگزاری موثر این طرح ملی نقش داشتند، تقدیر و قدردانی نمود و به سامانه‌های فعال ذیل نیز لوح تقدیر اعطاء شد:

سامانه آموزش مجازی دفتر نهاد در دانشگاه فرهنگیان قزوین

سامانه آموزش مجازی دفتر نهاد در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

سامانه آموزش مجازی دفتر نهاد در دانشگاه علم و صنعت

سامانه آموزش مجازی دفتر نهاد در دانشگاه شهرکرد

سامانه آموزش مجازی دفتر نهاد در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

سامانه آموزش مجازی دفتر نهاد در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

سامانه آموزش مجازی دفتر نهاد در دانشگاه آزاد تهران جنوب

سامانه آموزش مجازی دفتر نهاد در دانشگاه محقق اردبیلی

سامانه آموزش مجازی دفتر نهاد در دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری

سامانه آموزش مجازی دفتر نهاد در دانشگاه فرهنگیان بوشهر

نظرات

ارسال نظر
برای ارسال نظر ابتدا باید عضو سایت شوید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد سایت شوید در غیر این صورت اینجا را کلیک کنید