جشنواره فرهنگی آموزشی عروج ثانیه ها

جشنواره فرهنگی آموزشی عروج ثانیه ها


مهلت شرکت در این دوره به اتمام رسیده است!
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا با مسئول برگزار کننده دوره ارتباط برقرار نمایید
4 درس
تماس با پشتیبان دوره
جشنواره فرهنگی آموزشی عروج ثانیه ها
مدت دوره 41 روز
شروع دوره 1401/01/30
پایان دوره 1401/03/09
تعداد دروس 4 درس

معرفی

 ماه مبارك رمضان ماه ضيافت خداست و روح انسان كلمه اي از كلمات الهي است. جايگاه و اهميت ماه رمضان در زندگي انسان و به ويژه در نسل جوان به حدي مهم و تأثيرگذار است كه بايد آن را درك كرد و از آن در راستاي رسيدن به كمال استفاده نمود و در اين ماه به گونهاي خودسازي كرد كه با اتمام ماه مبارك، تأثير و فوايد آن در روح و جان افراد باقي باشد و اثر آن تا ماه رمضان سال بعد ماندگار باشد . خودسازي براي هرانساني ضروري است و تا انسان از درون خود را نسازد، هيچ عملي از اعمال انسان بازتاب بيروني و خارجي نخواهد داشت. بنابراين براي دستيابي به اين امر بايد راهکارهاي لازم در رابطه با خودسازي را همراه با ايجاد  انگيزه در مخاطبان فراهم كنيم .
جشنواره ملی عروج ثانیه ها با اين رويکرد؛ عرصهاي را براي يادگيري و ارتقاي معرفتي در دانشگاهيان سراسر كشور فراهم نموده است تا بخش وسيعي از نخبگان و قشر دانشگاهي در كنار يکديگر جمع شده و فرصت استفاده از يادگيري و خودسازي در حوزه هاي ديني، فرهنگي و اجتماعي داشته باشند.
اميد است كه با مشاركت همه همکاران، در قالب "جشنواره ملي عروج ثانيه ها"، بر اثربخشي لحظات، ساعات و روزهاي معنوي اين ماه مبارك در رشد و ارتقاي جامعه دانشگاهي بيفزايم.کلیه علاقمندان می‌توانند از همین طریق دروس و کتب مورد علاقه خود را ثبت نام کرده و به این جشنواره ملی بپیوندند. 

دروس این بخش عبارتند از :

-1 زندگی هدفمند و مثبت اندیشی / شامل 5 جلسه / استاد: شاهین فرهنگ ویژه اساتید دانشگاه علوم پزشکی ارومیه / دارای گواهی فرهنگی به میزان 6 ساعت

-2  حکمت عبادات / شامل 7 جلسه / استاد: آیت الله عبدالله جوادی آملی ویژه مدیران دانشگاه علوم پزشکی ارومیه / دارای گواهی ضمن خدمت به میزان 5 ساعت

-3  حکمت روزه و آداب آن / شامل 4 جلسه / استاد: آیت الله عبدالله جوادی آملی ویژه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه / دارای گواهی ضمن خدمت به میزان 4 ساعت

4- آموزه های تربیتی سوره حجرات / شامل 6 جلسه/ حجت الاسلام قرائتی ویژه کلیه همکاران دانشگاه علوم پزشکی ارومیه/ به شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

 

جهت دریافت گواهینامه، گذراندن دروس الزامی و آزمون پایانی، همچنین کسب حد نصاب نمره تعیین شده ضروری است. منظور از حدنصاب نمره، میانگین نمرات کسب شده در جلسات هر درس به علاوه آزمون پایانی آن می باشد.

حکمت عبادات الزامی
حکمت روزه و احکام آن الزامی
آموزه‌های تربیتی سوره حجرات اختیاری
زندگی هدفمند و مثبت اندیشی الزامی