دوره آموزشی آیه مقطعه سوگواره حسینی

دوره آموزشی آیه مقطعه سوگواره حسینی


مهلت شرکت در این دوره به اتمام رسیده است!
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا با مسئول برگزار کننده دوره ارتباط برقرار نمایید
6 درس
تماس با پشتیبان دوره
دوره آموزشی آیه مقطعه سوگواره حسینی
مدت دوره 59 روز
شروع دوره 1401/05/08
پایان دوره 1401/07/05
تعداد دروس 6 درس

معرفی

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی خبرداد

برگزاری دوره آموزشی آیه مقطعه سوگواره حسینی در دانشگاه محقق اردبیلی

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی از برگزاری دوره آموزش مجازی با عنوان آیه مقطعه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و ارتباطات دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی، حجت الاسلام عبدالله حسنی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه  محقق اردبیلی از برگزاری دوره آموزش مجازی با عنوان آیه مقطعه خبر داد.

حجت الاسلام  حسنی بیان کرد: کلیه دانشجویان، اساتید، کارکنان و خانواده های آن ها می توانند در این دوره شرکت کرده و علاوه بر بهره مندی از درسنامه های تعریف شده و محتوای آن از جوایز نقدی مسابقه نیز برخوردار شوند

وی افزود: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند پس از ورود به سایت نهاد دانشگاه  https://www.ecnahad.ir/channel/273، در زمان مشخص شده برای مسابقه، سؤالات را به صورت آنلاین پاسخگو باشند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی در پایان خاطر نشان کرد: زمان برگزاری این دوره مسابقات از اول ماه محرم آغاز و تا  آخر ماه صفرادامه خواهد داشت. و جوایز جشنواره هم کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و 5 کارت هدیه  دو میلیون ریالی به کسانی که بالاترین رتبه را کسب کرده باشند، همراه با اعطای گواهینامه معتبر جوایز مناسبی اهداء خواهد شد.

 

 

جهت دریافت گواهینامه، گذراندن دروس الزامی و آزمون پایانی، همچنین کسب حد نصاب نمره تعیین شده ضروری است. منظور از حدنصاب نمره، میانگین نمرات کسب شده در جلسات هر درس به علاوه آزمون پایانی آن می باشد.

نگاهی نو به نهضت حسینی اختیاری
واجب فراموش شده اختیاری
شرح بی نهایت (حاشیه ای بر گفتمان سازی فرهنگ دفاع مقدس) اختیاری
سرگذشت خورشید (تاریخ زندگانی حسنین(ع)) اختیاری
آفتاب در مصاف - فصل اول الزامی
روایت یک انحراف (فصل سوم آفتاب در مصاف) الزامی