دوره آموزشی سوگواره حسینی با عنوان آیه مقطعه

دوره آموزشی سوگواره حسینی با عنوان آیه مقطعه


مهلت شرکت در این دوره به اتمام رسیده است!
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا با مسئول برگزار کننده دوره ارتباط برقرار نمایید
2 درس
تماس با پشتیبان دوره
دوره آموزشی سوگواره حسینی با عنوان آیه مقطعه
مدت دوره 50 روز
شروع دوره 1401/06/06
پایان دوره 1401/07/25
تعداد دروس 2 درس

معرفی

 مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه به مناسبت ایام عزاداری حضرت اباعبدالله حسین (علیه السلام) ماه محرم و صفر دوره آموزشی سوگواره حسینی با عنوان آیه مقطعه ویژه کارکنان و دانشجویان را با عنوان ذیل برگزار می نماید:

نام درس ویژه کارکنان:

آفتاب در مصاف فصل اول (مجموعه ای ار بیانات مقام معظم رهبری) (4 جلسه) دارای امتیاز ضمن خدمت کارکنان به میزان 4 ساعت

همکاران محترم بعد از اتمام آزمون نسبت به صدور گواهینامه الکترونیکی اقدام ننمایند لیست شرکت کنندگان در پایان دوره به همراه نمرات از طریق دفتر نهاد به آموزش کارکنان ارسال و در شناسنامه آموزشی کارکنان ثبت خواهد شد.

درباره درس:«آفتاب در مصاف»، مجموعه ای از بیانات مقام معظم رهبری با موضوع علل و ابعاد واقعه‌ی عاشورا است. این مجموعه، تحلیل وقایع پیش و پس از عاشورا را به ترتیب تاریخی، در خود جای داده است و مرجع و منبع ارزشمندی در تبیین علل، ابعاد، اهداف و نتایج قیام حسینی و پاسخ به شبهات این حوزه است. مسئله اساسی ای که مقام معظم رهبری در این بیانات خویش، دست بر روی آن می گذارند، پرسش از چرایی و چگونگی تبدیل جامعه نبوی به جامعه اموی و امامت به سلطنت می باشد. به عبارت دیگر، ایشان از علل انحراف یا سقوط سیاسی مسلمانان می پرسد و آن را دنیاطلبی و سقوط اخلاقی مسلمانان پیدا می کند.

نام درس ویژه دانشجویان:

شرح بی نهایت(حاشیه ای برگفتمان سازی دفاع مقدس) : مجموعه از اساتید دفاع مقدس (9جلسه)                       نحوه برگزاری: مسابقه کتابخوانی (بعد از اتمام دوره به نفرات برگزیده به قید قرعه جوایزی اهدا می گردد)

جهت دریافت گواهینامه، گذراندن دروس الزامی و آزمون پایانی، همچنین کسب حد نصاب نمره تعیین شده ضروری است. منظور از حدنصاب نمره، میانگین نمرات کسب شده در جلسات هر درس به علاوه آزمون پایانی آن می باشد.

شرح بی نهایت (حاشیه ای بر گفتمان سازی فرهنگ دفاع مقدس) الزامی
آفتاب در مصاف - فصل اول الزامی