ساده سازی بازی سازی



28 جلسه
شعار درس

راحت بازی بسازیم ...

اهداف درس
  • آموزش ساخت بازی در ژانر بازی های پازلی اتاق های فرار
  • رشد مهارت اجرایی در ساخت بازی دیجیتال
  • آموزش بازی سازی با راحت ترین روش ممکن

 





درباره درس

تحقق یک رویا....

 

دوره ی بازی سازی، رشد مهارت شما در ساخت یک بازی دیجیتالی را فراهم میکند تا به سرعت بتوانید خروجی کار خود را در داخل گوشی های همراهتان مشاهده کنید.

تمام دغدغه تیم فراگیران این است تا کاربران علاقه مند به ساخت بازی بتوانند به مهارتی دست پیدا کنند که محتواهای خود را تولید نمایند و در نهایت با کسب تجربه وارد بازار کار شوند و محتوای خود را در بازار های دیجیتال به فروش رسانند.

شاید در ابتدا فکر کنید که رسیدن به این جایگاه زمان بر است، اما در این دوره، ما با بالا بردن انگیزه شما و آموزش به زبان ساده می توانید بازی دلخواه خود را بسازید وهمچنین با مشاهده عملکرد خودتان، رشد روز افزون از تولیدات خود را خواهید دید.

در این دوره شما، بطور کامل با ساخت یک بازی در ژانر بازی های اتاق های فرار آشنا می‌شوید و تمام مواردی که یک بازی کامل نیاز دارد را فرا میگیرید.

کلام آخر برای دوستانی که واقعا قصد یادگیری و حضور در مسابقات بازی سازی کشوری را دارند و یا رویای ساخت یک بازی حرفه ای را در ذهن خود سالها داشته اند، این فرصت را از دست ندهند که این دوره با ساده ترین ابزار به شما آموزش می دهد تا آنچه در ذهن می پرورانید به دنیای واقعی بیاورید.

+ به همراه وبینار رایگان رفع اشکال برای شرکت کنندگان این دوره

 

 

سر فصل های دوره ساده سازی، بازی سازی

 

فصل اول : مقدمات و اصطلاحات


بخش اول :
آشنایی با مفاهیم بازی سازی

1- سناریو نویسی

2- خط داستانی

3- روایت داستان

4- ژانر بازی توضیح یک نمونه از انواع بازی (SCAPE ROOM)

   بخش دوم :

UX & UI - 5

6- تغییرات جلو و پشت کار

فصل دوم :آشنایی با موتور رندر های بازی سازی و ابزار های طراحی در بازی


بخش اول :
آشنایی با نرم افزار ها ی بازی سازی

1- ابزار های آنلاین شامل :

  • زنده کرده تصاویر
  • شفاف سازی تصاویر
  • ساخت گیف ( طراحی کاراکتر ، وکتور ها تا ایجاد گیف)
  • معرفی سایت های وکتور های رایگان
  • کم کردن حجم تصاویر
بخش دوم :

2- ابزار های آفلاین :

  • ساختPNG و وکتور با پاور پوینت
  • کار با ایلاستریتور و تفکیک وکتور ها
  • طراحی با فتو شاپ برای طراحی (تغییرات در طراحی منو ها )

 

فصل سوم :

  • شناخت یک بازی حرفه ای ( UF)
  • اهمیت تحلیل داده در بازی
  • طراحی یک بازی بطور کامل از صفر تا صد
  • 8 جلسه جهت آموزش کدهای زیر:

 ساخت  Hint - ساخت Score - ساخت Timer - حرکت در بازی - بزرگ کردن صفحه بازی - فلوچارت منو ها - ستاره در بازی - کیف ابزار در بازی -کم کردن حجم بازی - خروجی از بازی - تغییرات کلی در بازی (ابعاد تکرار مجدد یا ادامه و....) - تست بازی - بازخورد از اطلاعات - تبدیل به apk

 


سرفصل‌ها
لطفا وارد شوید و در درس ثبت نام کنید